Nomen est omen. Ime je sudbina.
Izabravši prije 25 godina riječ encian kao ime tvrtke, željeli smo da ta riječ bude zvučna i pamtljiva te da asocira na nešto rijetko i prirodno. I tako, već 25 godina, encian nosi ime biljke koja raste na teško dostupnim staništima, visoko u planinama. Upečatljiva je po svojoj visini, te jarkim cvjetovima - žute ili plave boje (royal blue) po kojoj se ističe u biljnom svijetu.
Kako u biljnom, tako i u svijetu ekonomije, isticanje u okolišu primarni je cilj svake tvrtke. Svaki brend želi imati apsolutnu prepoznatljivost, tj. da ga kupci mogu prepoznati "iz aviona". Time se postiže lakše uočavanje na policama trgovina, jer u moru sličnih proizvoda nije lako biti odmah uočljiv. A bolja uočljivost povećava šansu proizvodu da ga ruka kupca dotakne i, možda, stavi u košaricu. Drugi razlog težnje za prepoznatljivošću je želja da se kupci vežu uz brend koji poznaju, koji tako postaje "prijateljsko lice u moru stranaca".
Uz ime, logotip je druga najvažnija manifestacija tvrtke. Ako ime rječju opisuje tvrtku, logotip to čini slikom. Ime i logotip su nerazdvojni i oba moraju simbolizirati vrijednosti za koje se tvrtka zalaže. U našem slučaju, to je težnja za životom u skladu s prirodom. Konkretno, hrana koju nudimo poveznica je između prirode i osobe koja ju koristi. Ta hrana mora biti kvalitetna, nutritivno sadržajna, sa što manje dodataka, što manje prerađena, što manje tretirana, i da prevaljuje što kraći put od polja do stola. To je, naravno, lakše reći nego učiniti, jer postoji cijeli univerzum hrane iz svih kutaka svijeta. Naš je zadatak da u tom svijetu tražimo hranu koja zadovoljava te uvjete i, kada je nađemo, da je u ispravnom stanju predstavimo kupcima.
Naš novi logotip, smatramo, predstavlja korak naprijed u opisivanju tog cilja. Puštamo ga u svijet uz nadu da će postati prijateljsko lice u moru stranaca, lice kojem ćete pristupati s povjerenjem.