O nama

O nama

Encian nosi ime biljke koja raste na teško dostupnim staništima, visoko u planinama. Upečatljiva je po cvjetovima intenzivno plave boje po kojima se ističe u biljnom svijetu. Ime je  nerazdvojni dio jedne tvrtke i treba simbolizirati  vrijednosti za koje se ona zalaže. U našem slučaju, to je težnja za životom u skladu s prirodom. Hrana koju nudimo poveznica je između prirode i osobe koja ju koristi.Encian ima dva osnovna cilja: raditi na dobrobit korisnika naših proizvoda i zadovoljstvo naših zaposlenika.  Što se prvoga cilja tiče,  naporno radimo da izbjegnemo greške i, kada se dogode, trudimo ih se ispraviti kako bi našim korisnicima pružili najbolje proizvode i najbolje iskustvo kupnje.   A glede drugoga, ponosan sam što veliki dio naših djelatnika dugi niz godina radi u Encianu i tvrtku doživljava kao svoju. Stvaranje dobrog radnog duha i ugodne atmosfere ključni je dio mog posla.

Poput imena, i slogan tvrtke sažima njene vrijednosti. Naš moto je "Slijedi svoju prirodu". Ali, što to zapravo znači? Prihvatiti ono što jesi u svojoj biti i živjeti na način koji je autentičan i vjeran sebi samome. Lako je podleći očekivanjima i mišljenja drugih, ali put koji najviše ispunjava  je onaj koji je u skladu s jedinstvenim snagama, strastima i vrijednostima osobe. Naravno, slijediti svoju prirodu ne znači da se nikada nećemo susresti s izazovima ili neuspjesima. Ali ako živimo na način koji je vjeran sebi, imamo veći osjećaj svrhe i otpornosti na svakodnevne nedaće. A to vrijedi kako za ljude tako i za tvrtke poput Enciana. 

Ivan Šikić

 

Upoznaj nas
Ivan
Ivan(osnivač)
Hrana je naša temeljna potreba, ali i važno sredstvo na putu ka životu ispunjenom energijom i srećom. Za nas je zdrava hrana i lijek i inspiracija. Te vrijednosti želimo podijeliti s našim korisnicima.Čvrsto stojimo iza naših proizvoda i sami ih svakodnevno koristimo. Povrh toga, nijedan naš proizvod nije testiran na životinjama.
Dražen
Dražen(prodaja)
Kupcima želimo omogućiti da lako i po pristupačnim cijenama mogu doći do naših proizvoda bilo gdje u zemlji. Suradnja s našim partnerima - trgovinama i ljekarnama - pri tome je od neprocjenjivog značaja.
Katarina
Katarina(nabava)
Naš je zadatak da u Hrvatskoj, ali i cijelom svijetu tražimo hranu koja je nutritivno sadržajna, sa što manje dodataka, što manje prerađena, što manje tretirana, i da prevaljuje što kraći put od polja do stola. To je, naravno, lakše reći nego učiniti, jer postoji mnoštvo hrane iz svih kutaka svijeta, ali mi u tome uspijevamo.
Igor
Igor(marketing)
Stvaranje novog proizvoda je najuzbudljiviji dio našeg posla. Znamo da ih i naši korisnici vole vidjeti. Stoga nas predstavljanje svake nove "bebe" ispunjava zadovoljstvom, ali i strepnjom, uz nadu da će je i naši korisnici zavoljeti. Ukratko, ponosni smo na naše vlastite robne marke, ali i one strane o kojima se brinemo na domaćem tržištu.
Mirna
Mirna(kvaliteta i razvoj)
Tisućama godina, biljke i minerali su bili jedini lijekovi koje su ljudi imali. Mi koristimo drevno znanje, ali i moderne spoznaje da bi proizveli prirodne dodatke prehrani i time pomogli našim korisnicima kada im je pomoć najpotrebnija.
Josip
Josip(logistika)
Naše kreme, masti i gelovi proizvedeni su prema najvišim standardima čistoće i kvalitete. Lakoća korištenja, dugotrajno djelovanje i pomoć kada je najpotrebnije, to su osobine proizvoda koje svakodnevno isporučujemo našim korisnicima.
List
Mi vjerujemo

Mi vjerujemo u

  • Slika za etično poslovanjeEtično poslovanje
  • Slika za briga o planetuBrigu o planetu
  • Slika za inovativnostInovativnost
  • Etično poslovanje
     
  • Briga o planetu
    godišnje proizvedemo
    30.000kW
    iz vlastite solarne elektrane
  • Inovativnost
    godišnje recikliramo
    7.500kg
    papira