Često postavljana pitanja

Kako mogu platiti?

Odabrane proizvode možete platiti na više načina. Možete uplatiti na naš žiro račun općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom. Možete platiti pri pouzeću gotovinom na ruke dostavljaču. Također možete platiti i kreditnom karticom jednokratno. Primamo Diners, Visu, Maestro i MasterCard.

Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenih proizvoda u košaricu na stranici proizvoda te klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu stranice. Stranica vas potom vodi na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Prije dovršetka kupovine preporučujemo čitanje naših uvjeta kupnje.

Kolika je cijena dostave/poštarine za područje grada Zagreba?

Za narudžbe u iznosu iznad 20€, poštarina je BESPLATNA na području grada Zagreba, za poštanske brojeve 10000, 10020, 10090, 10250, 10010, 10040, 10110. Za narudžbe u iznosu ispod 20€ plaća se poštarina u iznosu od 4€ na području grada Zagreba.

 

Iz Zagreba sam, imam narudžbu iznad 20€ ali mi i dalje obračunava iznos dostave. Što da radim?

Potrebno je odabrati kao način dostave "dostavnom službom - zagreb". Ta opcija se može odabrati kada u popunjenoj košarici kliknete na "sljedeći korak" i prilikom ispunjavanja podataka o dostavi u opciji načina dostave odaberete dostavnu službu zagreb. Nakon toga će vam se ispravno obračunati ukupni iznos košarice.

Moram li se registrirati?

Registracija na Encian.hr nije obavezna. No uz registraciju ne morate stalno popunjavati podatke pri kupnji pa ona zapravo štedi vrijeme. Uz registraciju možete pratiti i sve svoje kupnje te dobivati obavijesti o pogodnostima i akcijama. Ne brinite, svi podaci su sigurni :)

Ne mogu se sjetiti lozinke, što učiniti?

Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na link za prijavu gdje ćete naći link za zaboravljenu lozinku. Novu lozinku za prijavu primit ćete na svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali.

 

Kako se plaća pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču.

Koji je rok za plaćanje narudžbe općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom/kreditnom karticom?

Sve narudžbe za koje se 3 dana od izrade narudžbe nije izvršilo plaćanje (ukoliko se plaćanje odabere općom uplatnicom/kreditnim karticama/internet bankarstvom) se otkazuju.

Treba mi račun, kako ću ga dobiti?

Račun putuje zajedno s naručenim proizvodima. Primit ćete ga uz pošiljku, u paketu.

Treba mi R1 račun, kako ću ga dobiti?

Pri ispunjavanju podataka o dostavi, označite kvadratić “Trebam R1 račun” i otvorit će vam se dodatna polja za ispunjavanje potrebnih podataka za R1 račun.

Postoji li minimalna količina proizvoda koju mogu naručiti?

Ne postoji minimalna količina proizvoda koju je potrebno naručiti.

Kolika je cijena dostave/poštarine za područje cijele Hrvatske, izuzev grada Zagreba?

Za narudžbe u iznosu iznad 35€, poštarina je BESPLATNA na području cijele Hrvatske izuzev grada Zagreba koji ima drugačiji obračun cijena dostave. Za narudžbe u iznosu ispod 35€, plaća se poštarina u iznosu od 4€ na području cijele Hrvatske izuzev grada Zagreb.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti, a taj način plaćanja češće koriste pravne osobe. Prilikom online kupovine možete odabrati opciju "plaćanje virmanom", a nakon samog odabira na e-mail poslat će vam se svi podaci za izvršenje uplate. Ako vam zatreba pomoć pri ovoj opciji plaćanja, slobodno se javite na encian@encian.hr.

Kako ću znati da je pošiljka zapakirana i poslana na moju adresu?

Podaci o kupnji i potvrda o poslanoj narudžbi stići će na vašu email adresu koju ste ostavili prilikom kupnje/registracije.

Kada će pošiljka stići na moja vrata?

Dostavna služba se obavezuje napraviti ekspresnu uslugu prijevoza pošiljke od trenutka preuzimanja do trenutka uručenja u roku od max. 70 sati, osim u slučaju slanja pošiljke petkom i dostave na otoke, gdje vrijeme isporuke ovisi o rasporedu vožnje prijevoznika. Dostava se odvija radnim danom (pon-pet) od 8-16 h. Vikendom nema dostave.

Što ako je pošiljka oštećena?

Eventualna oštećenja pošiljke potrebno je utvrditi prilikom same isporuke. Kupac pri preuzimanju treba pogledati pošiljku te uz prisutstvo dostavljača fotografirati eventualna oštećenja i ispuniti zapisnik. Osim popunjavanja zapisnika dobavljača, preporučamo da se javite i izravno nama na encian@encian.hr

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Rok za prijavu zamjene neotvorenih i u originalnoj ambalaži zapakiranih proizvoda je 7 dana.

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizvoda, bez dostave).

Mogu li naručiti proizvode ako živim izvan Republike Hrvatske?

Naše proizvode, uz Republiku Hrvatsku, dostavljamo i u Republiku Sloveniju. Cijena dostave za Sloveniju iznosi 5€, a za narudžbe iznad 65€ dostava je besplatna.

Dijelite li besplatne uzorke?

Ne dijelimo besplatne uzorke.

Što je Encian klub lojalnosti i kako se učlaniti u njega?

Sve o Encian klubu lojalnosti možete pročitati klikom ovdje

Kako mogu znati da su organski proizvodi stvarno - organski?

Često postoje pitanja, nedoumice pa i sumnje kako pri kupnji možemo biti sigurni da je neki proizvod doista organskog podrijetla. U ovom članku vam to želimo objasniti. Označavanje proizvoda izrazima bio, eko, ekološki ili  organski smije se koristiti samo kod proizvoda koji sadrži minimalno 95% sastojaka poljoprivrednog podrijetla proizvedenih po pravilima ekološke proizvodnje, što znači bez upotrebe GMO sastojaka, pesticida, herbicida ili mineralnih dušičnih gnojiva. Zadovoljava li proizvod navedene zahtjeve potvrđuje potvrdnica/ certifikat kojeg izdaje ovlašteno kontrolno tijelo na temelju inspekcijskog nadzora u državi gdje je proizvod proizveden ili uzgojen. Certifikat ima ograničeno vrijeme trajanja te ga je potrebno redovito obnavljati. Svako kontrolno tijelo mora biti ovlašteno od nadležne državne isntitucije i ima svoj jedinstveni kodni broj. Taj kodni broj stavlja se i na svaku jedinicu proizvoda. Svaka država EU posjeduje popis ovlaštenih kontrolnih tijela koja nadziru ekološku proizvodnju i isto tako na nivou EU postoji popis priznatih kontrolnih tijela za zemlje izvan EU tzv. treće temlje. Pri nabavi proizvoda ili sastojaka izvan EU,  osim važećeg organskog certifikata prilikom izvoza,  svaku pošiljku treba pratiti i potvrda o inspekciji koju ispunjava kontrolno tijelo prilikom otpreme iz te zemlje. Na toj potvrdi upisuje se naziv proizvoda, broj organskog certifikata, serija i količina proizvoda. Prilikom dolaska pošiljke, tj. na ulazu u Hrvatsku,  istu potvrdu ovjerava i Carina te time potvrđuje da uvezeni proizvod ispunjava zahtjeve ekološke proizvodnje. Jedino proizvodi koji imaju ovjerenu potvrdu o inpekciji mogu se označiti kao organski/ ekološki. Ukoliko se uvezeni proizvodi dalje prepakiravaju potrebno je od ovlaštenog kontrolnog tijela u RH dobiti potvrdnicu ili certifikat. Organski certifikat je moguće dobiti jedino ako se dokaže kompletna sljedivost od proizvođača sirovine do konačnog proizvoda koji se stavlja na tržište. Ovo je praksa koju Encian redovito provodi i iza koje stoji. Vaše povjerenje nam je od najveće važnosti i ne želimo ga izgubiti nudeći naoko jeftine proizvode, ali u koje nismo sami sigurni. Nadamo se da ćete to prepoznati i da će vam ovaj prikaz olakšati odluku.

List
Mi vjerujemo

Mi vjerujemo u

  • Slika za etično poslovanjeEtično poslovanje
  • Slika za briga o planetuBrigu o planetu
  • Slika za inovativnostInovativnost
  • Etično poslovanje
     
  • Briga o planetu
    godišnje proizvedemo
    30.000kW
    iz vlastite solarne elektrane
  • Inovativnost
    godišnje recikliramo
    7.500kg
    papira