Filtriranje
hr en
0 0
Encian Česta pitanja

Česta pitanja

Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenih proizvoda u košaricu na stranici proizvoda te klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu stranice. Stranica vas potom vodi na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Prije dovršetka kupovine preporučujemo čitanje naših uvjeta kupnje.
Kako mogu platiti?
Odabrane proizvode možete platiti na više načina. Možete uplatiti na naš žiro račun općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom. Možete platiti pri pouzeću gotovinom na ruke dostavljaču. Također možete platiti i kreditnom karticom jednokratno. Primamo American Express, Diners, Visu i MasterCard.
Moram li se registrirati?
Registracija na Encian.hr nije obavezna. No uz registraciju ne morate stalno popunjavati podatke pri kupnji pa ona zapravo štedi vrijeme. Uz registraciju možete pratiti i sve svoje kupnje te dobivati obavijesti o pogodnostima i akcijama. Ne brinite, svi podaci su sigurni :)
Ne mogu se sjetiti lozinke, što učiniti?
Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na link za prijavu gdje ćete naći link za zaboravljenu lozinku. Novu lozinku za prijavu primit ćete na svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali.
Kolika je cijena dostave/poštarine za područje grada Zagreba?
Za narudžbe u iznosu iznad 99kn, poštarina je BESPLATNA na području grada Zagreba. Za narudžbe u iznosu ispod 99kn plaća se poštarina u iznosu od 30kn na području grada Zagreba.
Kolika je cijena dostave/poštarine za područje cijele Hrvatske, izuzev grada Zagreba?
Za narudžbe u iznosu iznad 199kn, poštarina je BESPLATNA na području cijele Hrvatske izuzev grada Zagreba koji ima drugačiji obračun cijena dostave. Za narudžbe u iznosu ispod 199kn, plaća se poštarina u iznosu od 30kn na području cijele Hrvatske izuzev grada Zagreb
Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču.
Što znači plaćanje virmanom?
Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti, a taj način plaćanja češće koriste pravne osobe. Prilikom online kupovine možete odabrati opciju "plaćanje virmanom", a nakon samog odabira na e-mail poslat će vam se svi podaci za izvršenje uplate. Ako vam zatreba pomoć pri ovoj opciji plaćanja, slobodno se javite na maloprodaja@encian.hr.
Koji je rok za plaćanje narudžbe općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom/kreditnom karticom?
Sve narudžbe za koje se 3 dana od izrade narudžbe nije izvršilo plaćanje (ukoliko se plaćanje odabere općom uplatnicom/kreditnim karticama/internet bankarstvom) se otkazuju.
Treba mi račun, kako ću ga dobiti?
Račun putuje zajedno s naručenim proizvodima. Primit ćete ga uz pošiljku, u paketu.
Treba mi R1 račun, kako ću ga dobiti?
Pri ispunjavanju podataka o dostavi, označite kvadratić “Trebam R1 račun” i otvorit će vam se dodatna polja za ispunjavanje potrebnih podataka za R1 račun.
Postoji li minimalna količina proizvoda koju mogu naručiti?
Ne postoji minimalna količina proizvoda koju je potrebno naručiti osim one prilikom osobnog preuzimanja na adresi Ozaljska 138, tada je minimalni iznos narudžbe 149,00 kn.
Kako ću znati da je pošiljka zapakirana i poslana na moju adresu?
Podaci o kupnji i potvrda o poslanoj narudžbi stići će na vašu email adresu koju ste ostavili prilikom kupnje/registracije.
Kada će pošiljka stići na moja vrata?
Dostavna služba se obavezuje napraviti ekspresnu uslugu prijevoza pošiljke od trenutka preuzimanja do trenutka uručenja u roku od max. 70 sati, osim u slučaju slanja pošiljke petkom i dostave na otoke, gdje vrijeme isporuke ovisi o rasporedu vožnje prijevoznika. Dostava se odvija radnim danom (pon-pet) od 8-16 h. Vikendom nema dostave.
Mogu li na još nekim mjestima podići svoj paket?
Kupcima koji plaćaju putem internet bankarstva, opće uplatnice ili kreditne kartice omogućeno je preuzimanje u trgovini Enciana u Ozaljskoj 138 u Zagrebu, uz minimalni iznos narudžbe 149,00 kn.
Što ako je pošiljka oštećena?
Eventualna oštećenja pošiljke potrebno je utvrditi prilikom same isporuke. Kupac pri preuzimanju treba pogledati pošiljku te uz prisutstvo dostavljača fotografirati eventualna oštećenja i ispuniti zapisnik. Osim popunjavanja zapisnika dobavljača, preporučamo da se javite i izravno nama na maloprodaja@encian.hr
U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?
Rok za prijavu zamjene neotvorenih i u originalnoj ambalaži zapakiranih proizvoda je 7 dana.
Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizvoda, bez dostave).
Mogu li naručiti proizvode ako živim izvan Republike Hrvatske?
Encianov web dućan nije namijenjen inozemnim kupcima, jer se plaćanje obavlja isključivo u kunama, a dostava obavlja samo na teritoriju RH.
Djelite li besplatne uzorke?
Ne dijelimo besplatne uzorke.
Kako mogu znati da su organski proizvodi stvarno - organski?
Često postoje pitanja, nedoumice pa i sumnje kako pri kupnji možemo biti sigurni da je neki proizvod doista organskog podrijetla. U ovom članku vam to želimo objasniti. Označavanje proizvoda izrazima bio, eko, ekološki ili  organski smije se koristiti samo kod proizvoda koji sadrži minimalno 95% sastojaka poljoprivrednog podrijetla proizvedenih po pravilima ekološke proizvodnje, što znači bez upotrebe GMO sastojaka, pesticida, herbicida ili mineralnih dušičnih gnojiva. Zadovoljava li proizvod navedene zahtjeve potvrđuje potvrdnica/ certifikat kojeg izdaje ovlašteno kontrolno tijelo na temelju inspekcijskog nadzora u državi gdje je proizvod proizveden ili uzgojen. Certifikat ima ograničeno vrijeme trajanja te ga je potrebno redovito obnavljati. Svako kontrolno tijelo mora biti ovlašteno od nadležne državne isntitucije i ima svoj jedinstveni kodni broj. Taj kodni broj stavlja se i na svaku jedinicu proizvoda. Svaka država EU posjeduje popis ovlaštenih kontrolnih tijela koja nadziru ekološku proizvodnju i isto tako na nivou EU postoji popis priznatih kontrolnih tijela za zemlje izvan EU tzv. treće temlje. Pri nabavi proizvoda ili sastojaka izvan EU,  osim važećeg organskog certifikata prilikom izvoza,  svaku pošiljku treba pratiti i potvrda o inspekciji koju ispunjava kontrolno tijelo prilikom otpreme iz te zemlje. Na toj potvrdi upisuje se naziv proizvoda, broj organskog certifikata, serija i količina proizvoda. Prilikom dolaska pošiljke, tj. na ulazu u Hrvatsku,  istu potvrdu ovjerava i Carina te time potvrđuje da uvezeni proizvod ispunjava zahtjeve ekološke proizvodnje. Jedino proizvodi koji imaju ovjerenu potvrdu o inpekciji mogu se označiti kao organski/ ekološki. Ukoliko se uvezeni proizvodi dalje prepakiravaju potrebno je od ovlaštenog kontrolnog tijela u RH dobiti potvrdnicu ili certifikat. Organski certifikat je moguće dobiti jedino ako se dokaže kompletna sljedivost od proizvođača sirovine do konačnog proizvoda koji se stavlja na tržište. Ovo je praksa koju Encian redovito provodi i iza koje stoji. Vaše povjerenje nam je od najveće važnosti i ne želimo ga izgubiti nudeći naoko jeftine proizvode, ali u koje nismo sami sigurni. Nadamo se da ćete to prepoznati i da će vam ovaj prikaz olakšati odluku. 
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel