Filtriranje
hr en
0
U košarici(0)

Vaša košarica je prazna

Košarica je prazna. Dodajte bilo koji proizvod iz kataloga.

0

Tajne mršavljenja iz cijeloga svijeta - 2. dio

Datum objave: 17.09.2021

Objavljujemo drugi dio članka o tome kako  narodi širom svijeta na domišljat, prirodan i zdrav način rješavaju problem pretilosti. 

 

Malezija:  Tajna je u kurkumi

Kurkuma, ključni sastojak curryja, raste samoniklo u malezijskim džunglama. Jedna od njegovih glavnih komponenti je tvar zvana kurkumin, koja se  pokazala kao snažan borac protiv masti. Studija objavljena u časopisu Foods  pokazala je da je kurkumin povezan s brojnim zdravstvenim prednostima, ponajviše da može smanjiti kolesterol te  rizik od metaboličkog sindroma.

 

Južna Afrika: Popijte rooibos čaj

Rooibos čaj koji se uživa u J. Africi i robusniji je od zelenog čaja, a budući da je prirodno sladak, ne treba šećer. Odbacivanjem dnevnog cappuccina za šalicu rooibosa mogli biste uštedjeti tisuće kalorija mjesečno.  Kulture koje piju čaj općenito imaju nižu stopu pretilosti. To može biti radi posebnih spojeva, poput katehina, koje neki čajevi sadrže.

 

Mađarska: Grickajte više kiselih krastavaca

Mađari, kao i mi,  vole ukiseljene stvari : ne samo krastavce, već i papriku, kupus i rajčicu. Ove slatke poslastice mogu vam pomoći u održavanju tjelesne težine, vjerojatno zbog octa koji ih kiseli. Sve veći dokazi ukazuju na to da octena kiselina, glavna komponenta octa, pomaže u smanjenju upale , krvnog tlaka, razine šećera u krvi i stvaranju masti.

 

Norveška: Krenite na obiteljsko nedjeljno putovanje

To je duboko ukorijenjena norveška navika: u nedjelju svi, od male djece do baka i djedova, odlaze na pješačenje (ljeti) ili skijaško trčanje (zimi). Usporedite to s tipičnim američkim domaćinstvom, gdje je jedina nedjeljna ekspedicija od hladnjaka do nogometne utakmice na TV -u. Započnite nordijsku tradiciju u svojoj kući.

 

Indija: Iskrivite se koliko možete

Većina nas poštuje snagu joge koja oslobađa od stresa i povećava fleksibilnost, ali ne shvaća da to olakšava mršavljenje. Zapravo, nedavno je istraživanje pokazalo da bhakte joge imaju niži indeks tjelesne mase (BMI) od ostalih vježbača. Vjerojatno postoji više razloga. Jogu je najbolje raditi na prazan želudac jer  može izgraditi mišiće (ovisno o vašim preferiranim pozama), što pojačava vaš metabolizam. I potiče svjesnost. To je važno jer tako osvješćujete da li se stvarno osjećate gladno, a najčešće nije tako. 

 

Japan: Zadrijemajte

U ovoj zemlji u pokretu, mnogi ljudi odvajaju vrijeme za dnevno spavanje od 20 do 30 minuta.  Sve je više dokaza da kronično nedostatak sna povećava rizik od debljanja. Za to su kriva dva hormona: leptin, koji pomaže mozgu osjetiti kada ste siti, i grelin, koji izaziva glad. Što manje spavate, to je niža razina leptina i viši grelin. Mnogi ljudi misle da su gladni kad su zapravo pospani. Umjesto užine, oni zapravo trebaju trebaju samo malo sna. 

 

Meksiko: Popodnevni obrok neka bude najveći

Umjesto da najveći dio dnevnih kalorija unose navečer, Meksikanci tradicionalno jedu najveći obrok između 14 i 16 sati. Ako jedete manje noću, probudit ćete se gladniji i pojesti ćete veći doručak, što olakšava kontrola težine. Kao opće pravilo borbe protiv masnoća, pokušajte unositi najveći dio dnevnih kalorija za vrijeme doručka i ručka.

 

Francuska: Sjedite dugo, puno razgovarajte

Francuzi, kao i puno Hrvata, pogotovo na jugu, vole   ležerne obiteljske obroke. U prosjeku 92 posto francuskih obitelji večera zajedno,  u usporedbi s 28 posto američkih obitelji.  Za Francuze jelo je događaj dana, dok je  za druge nešto što rade  prije nego što krenu raditi nešto drugo.  Dugi obroci zapravo znače manje prehrane. Razgovor usporava vilicu i daje vam vremena da shvatite da ste siti.  

 

Finska: Počnite se baviti nordijskim hodanjem

Ovo je jedna od omiljenih aktivnosti Finaca na otvorenom. Nije toliko egzotično kao što zvuči: Sve što je potrebno su par jeftinih i lakih štapova za hodanje. Držanje štapova u rukama pomaže u ravnoteži, što je sjajno ako ste stariji ili ako ste na skliskom terenu. Još bolje: budući da vas tjeraju da koristite mišiće u ramenima, rukama i trupu, štapovi  pretvaraju u hodanje u trening za cijelo tijelo koji sagorijeva 20 posto više kalorija. Zimi ili ljeti, to je jednostavan način da iz redovite šetnje izvučete više koristi za smanjenje masnoća .

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel