Filtriranje
hr en
0 0
Danijela Šeparović

Rižina kaša-zdravi doručak u 3 minute

Datum objave: 16.10.2019

Prehrana je jedan od najvažnijih čimbenika za pravilno funkcioniranje našeg tijela. Hrana nam osigurava energiju koja nam je potrebna za rast, tjelesnu aktivnost i ostale funkcije u našem organizmu. Doručak, kao prvi obrok u danu od iznimne je važnosti jer je period od zadnjeg obroka i jutranjeg buđenja najduži period u kojem tijelo bude bez „goriva“. Kad se probudite, šećer u krvi koji tijelo treba da bi vaši mišići i mozak funkcionirali, obično je nizak. Doručak ga pomaže napuniti.

Konzumiranje hrane u prva dva sata nakon buđenja može utjecati na regulaciju glukoze (šećera u krvi) i inzulina koji dovodi glukozu u stanice za ostatak dana. Ako preskočite doručak, nije prazan samo vaš želudac, tu je i vaš mozak. Kako bi tijelo i mozak bili spremni za dnevne izazove koje ih očekuju moramo im za doručak osigurati nutritivno bogate namirnice. Za brz, a opet nutritivno bogat doručak pomoći će vam i nove Superfoods rižine kaše. Rižine kaše lako su probavljivi obrok s višim udjelom ugljikohidrata, dodatkom dobrih bakterija za poboljšanje probave te dodatkom vitamina i minerala. Ova rižina kaša u sebi sadrži i probiotik i prebiotik.

Ukoliko imate problema sa zobenim pahuljicama koje često napuhuju, ova rižina kaša koja sadrži rižino brašno i i rižine instant pahuljice idealna su zamjena. Ne sadrže laktozu i gluten i puno se lakše probavljaju. Pogodne su za sve sve vrste prehrambenih navika te za vegetarijance,vegane, osobe sa celijakijom, one s intolerancija na laktozu,itd.

Današnji užurbani način života često nas prisiljava na izgovore kako zdrava prehrana zahtjeva puno vremena i novaca, ali ovog puta to nije slučaj jer rižine kaše dolaze u tri okusa: kakao,vanilija i kokos. Pripremaju se jednostavno i brzo, u svega 3 minute.

Smjesu pomiješamo s malo vruće vode, ostavimo 3 min i hranjivi obrok spreman je za konzumaciju. Za sve one koji bi svoj doručak malo „pojačali“, u rižinu kašu možete dodati suho ili svježe voće te malo orašastih plodova i vaš je doručak potpun. Ako niste jutarnji tip i doručak vam ujutro nije na listi prioriteta, ova kaša može biti i odličan međuobrok ili obrok prije treninga.

Dobar tek! :)

 

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel