Filtriranje
hr en
0 0
Danijela Šeparović

Proteinska kava-za sve ljubitelje kave i one koji to nisu

Datum objave: 10.10.2019

Coffee lover ili coffee addict popularni su nazivi za ljude koji jednostavno ne mogu zamisliti svoj život bez kave. Ljudi najčešće kavu piju za ublažavanje fizičkog i mentalnog umora te za povećanje mentalne budnosti. Sama tradicija ispijanja kave ima svoju dugu povijest i različita je u svim dijelovima svijeta. Bilo da se pije u toplini svoga doma ili užurbano na putu prema poslu, ispijanje kave je dio jutarnjeg rituala koji simbolizira početak dana.
No, što je to tako posebno u tom crnom napitku zbog čega postajemo ovisni?

Riječ je o svima nam poznatom kofeinu.

Kako zapravo kofein utječe na naše tijelo i mozak?

Kofein ulazi u vaš krvotok i brzo pronalazi put do vašeg mozga, gdje djeluje kao stimulans i pojačava budnost i energiju. Nakon konzumacije kofeina, do početaka njegovog djelovanja može proći svega 10 minuta. Kofein se veže na adenozinske receptore u mozgu čija prisutnost suzbija uzbuđenje i potiče san. Kada unesemo kofein on se veže za te receptore, učinci adenozina su smanjeni i mi postajemo „potaknuti“. Ta povećana aktivnost mozga tada potiče oslobađanje adrenalina, a to je ono što nam daje veliku količinu energije i pozornosti nakon konzumirane kave. Kofein iz kave u našem mozgu povećava razinu dopamina, poznatog još kao hormon sreće što rezultira boljim raspoloženjem kod ljudi.

Iako, osobno nisam neki strastveni ljubitelj kave SUPERFOODS Proteinska kava me ugodno iznenadila okusom. Sastav je odličan jer osim 48 mg kofeina po porciji sadrži i 35% proteina sirutke BCCA 8000 u prahu što zadovoljava 18% dnevnih potreba za unosom proteina. Također za razliku od ostalih instant napitaka i različitih varijanti kava koje danas imamo na tržištu SUPERFOODS Proteinska kava sadrži čak 32% preporučenog dnevnog unosa kalcija i 25% dnevnog unosa vitamina D3, tako da u jednoj vrećici imam i užitak i dobitak.

Ako kao i ja niste ovisni o kavi, dobra stvar je što SUPERFOODS Proteinsku kavu možete koristiti sat vremena prije treninga kao dodatni boost za sami trening. Na taj način, poboljšat ćete izvedbu i izdržljivost tokom treninga.

I na kraju, bili vi strastveni kavopije ili ne, svakako pripazite na maksimalni dnevni unos kofeina u organizam.

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel