Filtriranje
hr en
0
U košarici(0)

Vaša košarica je prazna

Košarica je prazna. Dodajte bilo koji proizvod iz kataloga.

0
Mirna Trumbetaš

Olakšajte svakodnevicu uz reguliranje probave

Datum objave: 28.01.2020

Redovno pražnjenje crijeva trebalo bi biti svaki dan ili svaki drugi dan, čak neki stručnjaci kažu da i svaka tri dana se ne smatra opstipacijom. No, što ako naša probava premašuje ta tri dana i mi se zaista loše osjećamo, zbog nadutosti, a ne znamo kako si pomoći? I sami stručnjaci kažu da određen broj ljudi nažalost to mora zahvaliti fiziologiji i tu nema neke velike pomoći no većina ljudi svojim načinom i stilom života doprinose takvu stanju.

Kako bi potaknuli probavu i uglavnom se svrstali u skupinu ljudi koja obavlja pražnjenje crijeva svaki dan, a time i veliki dio nepotrebnih otpadnih pa čak i otrovnih tvari potrebna je redovita i pravilna prehrana. Najvažnije od svega su prehrambena vlakna i puno vode.

Encian pšenične posije Probavi me savršene su za probavne probleme jer netopljiva vlakna mogu uvelike pomoći u skupljanju stolice te ograničiti rizik od zatvora i drugih probavnih problema. Također, često se zaboravlja, ali voda je tekućina bez boje, mirisa i okusa. Konzumacijom vode omekšava se sastav debelog crijeva te lakše prolazi i izlazi iz organizma.

Prehrambena vlakna koja će potaknuti probavni sustav i reguliranje probave te smanjenje nadutosti nalaze se u povrću, voću, cjelovitim žitaricama i sjemenkama. Prehrambena vlakna povećavaju volumen stolice i skraćuju vrijeme prolaska stolice kroz crijeva. Osim nadutosti i nelagode do koje dovodi nepravilna i neredovita probava te pražnjenje crijeva sve to skupa može dovesti i do hemeroida i raka debelog crijeva.

Optimalan unos vlakana kako bi se izbjegle sitne poteškoće pa sve do ozbiljnijih stanja je oko 20 g dnevno. Najbolji izvor vlakana su zelenolisnato povrće, zelje, jagodasto voće, agrumi. Važno je samo naglasiti kada povećamo unos vlakana važno je povećati i količinu vode kako ne bi došlo do dehidracije organizma.

Osim same prehrane važan je i stil života odnosno kretanje, ukoliko radite sjedilački posao uvrstite u dio dana kretanje od pješačenja do posla, korištenja stepenica umjesto lifta, brzi hod ili naravno vježbanje u bilo kojem obliku. Pri tom nam mogu pomoći i pripravci obogaćeni prehrambenim vlaknima poput Ortisan voćne kocke forte namjenjene za odrasle i djecu stariju od 12 godina te se mogu uzimati uz ostale lijekove. 

 

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori