Prijavi se za newsletter, ostvari brojne popuste i iskoristi -15% popusta na ukupnu kupovinu. *Popusti se ne zbrajaju
0
Nova godina puna zdravlja
Komentara 0

Nova godina - idealno vrijeme za donošenje dobre odluke o održavanju zdravlja, dobre figure  usvajanjem pravilne prehrane za sebe i svoju obitelj. Osim figure i korekcije tjelesne težine poboljšati ćemo imunitet, biti ćemo vitalniji i zdraviji.

Da bi to postigli moramo se držati nekoliko osnovnih pravila.

Pri tome nam može poslužiti i nešto od dodataka poput Encian - Jabučne dijete koja u svom sastavu ima inulina i jabučnog octa.

Inulin je prehrambeno vlakno topljivo u vodi. Nije probavljivo. Dobivamo ga iz korijena cikorije koja je najbogatiji izvor inulina. Koristi se kao prebiotik, potiče nastanak dobrih bakterija ojačavajući crijevnu floru i time štite organizam od infekcija odnosno pada imuniteta. Potiče smanjivanje kolesterola i triglicerida u krvi. Vrlo povoljno djeluje na probavu i dobrostanje debelog crijeva. Potiče apsorpciju magnezija i kalcija.

Dodatak prehrani na bazi jabučnog octa smanjuje apetit i ujednačuje razinu glukoze u krvi. No svakako temeljita promjena prehrambenih navika je nužna stoga nekoliko naputaka i o tome.

Za dobre prehrambene navike važna su ova pravila:

Tri glavna i dva međuobroka, raznovrsne namirnice poput žitarica u svim oblicima (kruh, tjestenina, žganci, zobene pahuljice, riža, kvinoja, ječam, heljda, proso i sl.), mlijeko i mliječni proizvodi, meso i riba, voće i povrće, ulje (maslinovo, bućino, kokosovo, laneno), maslac i sjemenke (bućine, sezamove, suncokretove, lanene i chia ). Za doručak pojedite šaku dvije žitarica prelivene jogurtom ili mlijekom te dodajte sezonsko voće ili banane. Ručak neka bude povrće (varivo, salata, pirjano, lešo), komad mesa ili ribe sa prilogom (krumpir, riža, tjestenina, žganci, heljda, ječam itd.) uz puno salate ili povrća na lešo. U dane bez mesa pripremajte varivo od mahunarki (leća, grah, grašak, mahune). Za večeru sezonska salata, tvrdokuhano jaje, komad mesa sa kriškom kruha i svježim sirom, šunkom, namazom od slanutka, graha, avokada ili što već volite. U međuobroke uključite voće, povrće, jogurt, sjemenke i orašaste plodove. Mjere za sve osim za povrće neka vam bude veličina dlana ili šaka, a masti tj. ulje kada stavljate u bilo što računajte žličicu do dvije po osobi u obroku.

Ono što svakako izbacite iz prehrane su grickalice, svakodnevni slatkiši (zamijenite ih suhim voćem samo pazite da nije ušećereno!), suhomesnati proizvodi pogotovo paštete i hrenovke te parizer salame, masni sirevi i topljeni sirevi te sirni namaz, pekarski proizvodi i tome slično.

Svakako, ne zaboravite na vodu, pijte oko 2 l vode i svakodnevno provodite neku tjelesnu aktivnost.

 

Ocjenite članak

Imate komentar, pitanje ili savjet?

Pozivamo vas da ih ostavite u nastavku.

učitavam komentare...