Prijavi se za newsletter i ostvari 10% popusta na ukupnu kupovinu. *Popusti se ne zbrajaju.
0
Doručak kao najvažniji obrok u danu
Komentara 0

Već smo mnogo puta čuli da je doručak najvažniji obrok u danu jer potiče metabolizam i probavu, razbuđuje nas i osigurava energiju za tjelesne i mentalne napore. Dobar doručak mora sadržavati nutritivno kvalitetne namirnice, pa ćemo se ostatak dana dobro osjećati i nećemo brzo postati gladni.

Raznovrsni napitci ujutro nam osiguravaju potrebnu tekućinu i usput nas razbuđuju. Tako možemo piti vodu, kavu ili omiljeni čaj, ali druge napitke poput raznih vrsta mlijeka i kakaa. Uobičajeni doručak ne mora biti uvijek isti i monoton, već ga jednostavno možemo obogatiti raznim namirnicama.

Kakao se smatra supernamirnicom koja zbog obilja minerala i aktivnih tvari poboljšava raspoloženje, podiže razinu energije i povoljno utječe na srčano krvožilni sustav. Čisti kakao ne sadrži šećer pa ga možemo upotrijebiti na razne načine.

Cacao prah nastao je od neprženih zrna kakaa i posve je bez aditiva. Izvrstan je kao dodatak jutarnjim žitaricama i kašicama, toplim i hladnim napicima, smoothijima te za izradu raznih deserata.

Bio Cakao nibs veoma je praktičan proizvod; gorka je okusa i hrskave strukture i kao takav izvrstan je za obogaćivanje doručka s mlijekom, žitaricama i voćem. Također možemo ga dodavati raznovrsnim slasticama ili ga jednostavno upotrijebiti samostalno.

Chia sjemenke su sve omiljenije u suvremenoj prehrani. Prepune su vrijednih prehrambenih vlakana, proteina, omega-3 masnih kiselina, vitamina i minerala, a sadrže malo ugljikohidrata. Poboljšavaju probavu i rad crijeva. Možemo ih dodavati u smjesu za kruh, peciva, kolače i razne slastice kao i u mlijeko, jogurt, smoothije, žitarice…

Žitarice, svakako one integralne – u obliku kaše ili pahuljica su izvrstan izbor za zdrav i lagan doručak koji tijelu osigurava energiju, a usto sadrže i dosta prehrambenih vlakana, vitamina i minerala (osobito kalcija) te nezasićnih masnih kiselina. Najbolje je konzumirati ih s mlijekom ili fermentiranim proizvodima poput jogurta ili kefira.

Za zdrav i još brže spravljeni doručak pogledajte Encijanove dodatno obogaćene Superfoods zobene kaše s visokim udjelom proteina zbog čega su još više zasitne.

Sportina je proizvod hrskave teksture koji sadrži cjelovite pšenične pahuljice i rižu i ima malo masnoća, a visoki udio vlakana. Veoma je pogodan za osobe koje su dinamične i aktivne.

Kruh je sastavni dio mnogih vrsta slanih i slatkih doručaka. Kvalitetan kruh je zasitan i hranjiv, pa treba sadržavati cjelovite žitarice i sjemenke čime u obroku dobivamo obilje vlakana, vitamina i minerala. Sjemenke poput lana, sezama i suncokreta sadrže zasitne zdrave masnoće, a osobito su dobar izvor omega-3 masnih kiselina. Kruh za doručak možemo jesti samostalno, premazati ga omiljenim namazima, preprženog na zdravim masnoćama (maslacu, kokosovom ili maslinovom ulju) ili od njega izrađivati raznovrsne sendviče. Kruh s manjim udjelom ugljikohidrata, a s više proteina preporučuje se svima koji paze na tjelesnu težinu i lakše žele izgraditi mišićnu masu.

Ovom prigodom posebno ističemo Mestemacher Bio Chia kruh, Raženi kruh te Fitness kruh.

Posije (mekinje) raznih vrsta žitarica sadrže obilje vlakana koja potiču probavu i rad crijeva te povoljno djeluju na razine lošega kolesterola u krvi. Preporučuju se svima koji paze na vitku liniju. Prehranu obogaćuju i mineralima te vitaminima.

Fiber up posije sadrže vlakna pšeničnih posija. Izvrsne su za dodavanje u kruh, peciva, kolače, slastice i jutarnje pahuljice s mlijekom ili jogurtom.

 

Ocjenite članak

Imate komentar, pitanje ili savjet?

Pozivamo vas da ih ostavite u nastavku.

učitavam komentare...