Prijavi se za newsletter, ostvari brojne popuste i iskoristi -15% popusta na ukupnu kupovinu. *Popusti se ne zbrajaju
0
Usvojite nove navike i mršavite pametno
Komentara 0

Uzbuđenje oko donošenja novogodišnjih odluka već je polako splasnulo. Neke od njih su krenule u realizaciju, dok ostale čekaju svoj „savršen“ trenutak. Kod većine nas na listi se po tko zna koji put našla i odluka o gubitku kilograma. Još uvijek osjećamo krivnju zbog silnih blagdanskih prejedanja i shvaćamo da je vrijeme da napravimo nešto za sebe i svoje tijelo. Puno je onih koji kreću s velikim očekivanjima i u roku tjedan dana izgube i želju i motivaciju.  Kako biste to izbjegli, važno je biti dobro pripremljen i informiran.

Da budem iskrena, gubitak tjelesne težine nije jednostavan ni lak proces, i tko god vam kaže drugačije definitivno laže. Za svaki posao pa tako i za ovaj potrebno je puno rada, motivacije, strpljenja i želje. Na kraju, najvažnije, a ujedno i najteže je mijenjanje ustaljenih životnih navika.

U današnje vrijeme sa svih strana bombardiraju nas informacije o razno raznim dijetama i proizvodima za brzo mršavljenje. Međutim, mnoge od njih izmišljene su i promovirane bez kvalitetnih dokaza i istraživanja koja potkrepljuju njihovu učinkovitost.

Ako se na kraju ove godine želite osvrnuti iza sebe i reći: „Uspjela sam!“ ili „Uspio sam!“ evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći ostvariti zacrtani cilj:
 

  1. Fizička aktivnost bitan je faktor u procesu mršavljenja. Vježbajte 4-5 puta tjedno i neka vam vježbanje bude zabavno i raznovrsno, tako ćete najbolje ostati motivirani. Pripazite, nije svaka vrsta tjelovježbe za svakoga, pa tako morate odlučiti kojem tipu vježbača pripadate i koja vam aktivnost odgovara.
     
  2. Napravite svoj plan i raspored, kao da ste ponovno u školi. Sjednite i dobro razmislite kada, kako i koliko ćete vježbati, a kada jesti. Ako mijenjate postojeće navike, morat ćete dobro isplanirati svoj dan.
     
  3. Ne zaboravite na hidrataciju i pijte dovoljno vode. Tijekom dana potrebno je popiti između osam i deset čaša vode  stoga ih rasporedite pametno kroz cijeli dan i nemojte piti tek kada osjetite žeđ, jer je tada prekasno i već je nastupila dehidracija.
     
  4. Pravo je vrijeme da svoje prehrambene navike stavite u red!
    Trudite se jesti češće, a manje obroke. Jedite namirnice koje će ispuniti vaše potrebe, ali neće izazivati nagle promjene u razini šećera u krvi. Koristite manje tanjure kako bi kontrolirali količinu unesene hrane.

Vaš glavni cilj je gubitak tjelesne težine tj. potkožnog masnog tkiva uz naglasak na očuvanje normalne funkcije metabolizma bez izgladnjivanja. Ustrajanje u donešenim odlukama i usvajanjem novih doći ćete do zdravijeg i zadovoljnijeg načina života!

SRETNO!

 

Ocjenite članak

Imate komentar, pitanje ili savjet?

Pozivamo vas da ih ostavite u nastavku.

učitavam komentare...