Filtriranje
hr en
0 0

Učvrstite i oblikujte grudi uz ovih nekoliko vježbi

Datum objave: 27.07.2017

Da odmah na početku raščistimo, ne postoje vježbe koje će vam povećati ili smanjiti obujam grudi. No, isto tako nisu vam potrebni ni estetski zahvati kako biste imali čvrste i oblikovane grudi. Dovoljno je vježbati do tri puta tjedno kako biste ih oblikovali i podignuli. Pokazat ću vam vježbe uz koje ćete već nakon 2-3 mjeseca redovitog vježbanja imati vidljive rezultate. Nakon toga dovoljno je redovito održavati postignute rezultate i kondiciju.

Većina žena s kojima se susrećem užasava se vježbi za ruke ili prsa te dolaze na trening s predrasudama da će im se od par sklekova napuhati ruke. Drage moje dame ne morate se bojati da ćete od vježbi za ruke i rameni pojas postati napuhane „bodybuilderice“. Kao i ostale mišićne skupine i prsni mišići imaju svoju funkciju i  potrebno ih je jačati. Prsni mišići nalaze se ispod grudiju, i sve vježbe koje ću vam pokazati usmjerene su jačanju mišića koji drže grudi, a istodobno djeluju i na mišiće leđa koji drže tijelo uspravnim te na ruke i rameni pojas. Vježbama sprječavamo prerano opuštanje grudi, ali ih i učvršćujemo te poboljšavamo držanje tijela.

Vježbe koje ću vam pokazati u videu izvode se bez rekvizita, ali također i s malim bučicama kao dodatnim opterećenjem. Aktivacijom prsnih mišića iz različitih pozicija s određenom težinom na prirodan način dati ćemo grudima lijepi oblik i mali push up.  Ako pak vježbate u teretani ili dvorani izazovite sebe s većim opterećenjem i pratite svoj napredak.

Dodatni savjeti:

  • nemojte pretjerivati s opterećenjem, u početku su vam dovoljni manji utezi od 1-2kg, a kasnije ovisno o vašoj snazi i kondiciji postupno povećajte kilažu
  • produžujte trajanje vježbi, a skraćujte vrijeme odmora
  • kontrolirajte pokret i vježbu izvodite pravilno
  • da biste grudi održali što ljepšima, tijekom vježbanja uvijek nosite sportski grudnjak koji je malo pojačan na leđima
  • uz redovnu masažu grudiju u pomoć vam priskače i Encian pivski kvasac prirodni kompleks B-vitamina koji je dobar za dobivanje mišićne mase.

 

Vježbe bez opterećenja odradite 15 ponavljanja, a sklekove i vježbe s bučicama 8-10 ponavljanja.Cijeli set ponovite 3 puta.

 

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel