Prijavi se za newsletter, ostvari brojne popuste i iskoristi -15% popusta na ukupnu kupovinu. *Popusti se ne zbrajaju
0
Mali blagdanski trikovi za vašu formu tijekom blagdana
Komentara 0

Na sam spomen božićnih blagdana svima nam prvo padne na pamet hrana. Bilo kod kuće, kod susjeda, kod rodbine i prijatelja svugdje oko nas je hrana. No, nije hrana neprijatelj kojega moramo izgbjegavati, već je to onaj nezasitan glasić u našoj glavi koji nam govori: „ Ovo izvrsno izgleda, probaj! I ovo isto. Uzmi još.“ I tako se malo po malo, bez da smo svijesni kroz tih nekoliko dana blagdana i kilogrami polako skupljaju.

Odoljeti napasti i zadržati zdrave prehrambene navike u trenucima kad smo sa svih strana izloženi izobilju  hrane, bez obzira koliko čvrstog karaktera bili, nije lako. Ne prikupiti koji kilogram viška tijekom blagdana možda se čini nemogućim, ali uz nekoliko savjeta i trikova te malo dobre volje sigurna sam da ćete uspjeti. 

Za početak, planirajući unaprijed možemo izbjeći silna prejedanja i izležavanja na kauču, što su nam svima omiljene blagdanske „aktivnosti.“ Umjesto odlaska u teretanu odradite kratki polu satni trening kod kuće i razgibajte cijelo tijelo. Ili, jednostavno poslije obilnog ručka prošetajte s obiteljii. Osjećat će te se bolje i biti zadovoljniji sobom jer se niste  ulijenili.

Blagadane također karakteriziraju velike porcije i masna hranu. Kako bi zavarali želudac servirajte hranu u manji tanjur te ograničite broj namirnica i jela na dvije vrste odjednom. Ovo ne znači da ne možemo uživati u svim blagodatima i delicijama blagdanskoga stola, već samo treba znati postaviti vlastite granice. Odredite jedan obrok tijekom dana kada ćete se malo više opustiti i uživati u jelu svim osjetilima. Ostatak dana upotpunite manjim međuobrocima koji će se sastojati od voća i orašastih plodova. Dobar način da zavarate nepce kada osjetitie da vam se nešto jede su drobljena kakaova zrna koja su bogata antioksidansima, magnezijem, željezom i vlaknima. Ne sadrže šećer i imaju nizak glikemijski indeks. Možete ih dodati u kolače, smoothie ili ih jednostavno koristiti kao grickalice.

Također, vrlo važno je piti dovoljno vode. Pokraj sebe uvijek imajte čašu vode, ona će vas podsjetiti da smanjite unos kalorija, a tijekom jela će vam dobro doći da se zasitite te da ne pojedete tanjur više.

Slušajte svoje tijelo i kada osjetite napetost u želucu, prestanite jesti. Izbjegavajte kasnonoćno prejedanje i odlazak na spavanje punog želuca. Ali, ukoliko ovih blagdana i pojedete koji obrok ili kolač više, nemojte se opterećivati grižnjom savjesti, što je bilo, bilo je. Radije si u duhu novogodišnjih odluka obećajte da ćete nakon blagdana nastaviti s laganijim jelima uz malo više kretanja i koji posjet teretani više. Sretno! :) 

 

Ocjenite članak

Imate komentar, pitanje ili savjet?

Pozivamo vas da ih ostavite u nastavku.

učitavam komentare...