Filtriranje
hr en
0
U košarici(0)

Vaša košarica je prazna

Košarica je prazna. Dodajte bilo koji proizvod iz kataloga.

0

10 znakova da vam nedostaje magnezij

Datum objave: 10.09.2021

Magnezij je jedan od najcjenjenijih minerala jer je uključen u doslovno stotine funkcija vašeg tijela: od opuštanja bolnih mišića do ublažavanja tjeskobe. Stoga je od velike važnosti unositi dovoljno količine magnezija koje naše tijelo nemilice troši. No, kako znamo  da li unosimo dovoljno tog minerala?  Vjerovatno nemate dovoljno magnezija u sljedećih 10 slučajeva: 

 

Ako ne volite povrće

Najčešći uzrok nedostatka magnezija je prehrana lišena hrane bogate magnezijem. Mnogi od nas imaju nedostatak magnezija jer ne jedemo hranu bogatu magnezijem. Posesno se preporučuje povrće, smeđu rižu, orahe i sjemenke. 

 

Ako ste pod stresom

Simptomi nedostatka magnezija u početku možda nisu toliko očiti. Međutim, ako ste pod velikim stresom, vaše će tijelo kemijski reagirati i to može utjecati na razinu magnezija. Stres nas također može učiniti sklonijim nedostatku magnezija, kao i prekomjerno znojenje tijekom vježbanja.

 

Ako jedete previše prerađene hrane

Zamjena voća slatkišima  može nanijeti štetu vašoj razini magnezija. Normalni, zdravi ljudi trebali bi dobiti dovoljno magnezija sve dok jedu dovoljno voća, povrća i složenih škroba/žitarica.  

 

Ako imate česte glavobolje

Ako vam glava hoće puknuti, možda biste se trebali testirati na magnezij. Glavobolje su jedan od najčešćih simptoma nedostatka magnezija.  

 

Ako imate zatvor

Možda ne razmišljate o razinama magnezija kad imate opstipaciju,  ali  ljudi često imaju zatvor upravo kad im je razina magnezija preniska.  

 

Ako ste stalno napeti 

Malo napetosti tu i tamo možda se ne čini kao velika stvar, ali shvatite to ozbiljno. Kronično niske razine magnezija mogu dovesti do ozbiljnijih problema poput nepravilnog rada srca ili čak napadaja.

 

Ako imate nisku energiju 

Magnezij pomaže energizirati vaše tijelo, pa ako ga nemate dovoljno, osjećat ćete se slabo. Magnezij je uključen u najmanje 300 različitih kemijskih reakcija u našem tijelu, a puno ima veze s proizvodnjom energije. 

 

Ako ne spavate dobro

Magnezij se može koristiti za liječenje brojnih medicinskih problema, a može se koristiti i za probleme sa spavanjem.  Kod pacijenata koji se teško smiruju, terapeutski se koriste pripravci  magnezija  kako bi se pomoglo da se umire pred san. Ovdje magnezij ima ulogu mišićnog relaksanta, koji može malo usporiti organizam i tako pomoći u spavanju. 

 

Ako gubite koštanu masu

Mnogo magnezija pohranjeno je u kostima, pa  nedostatak koštane mase može uzrokovati dodatni gubitak magnezija. 

 

Ako imate nisku razinu vitamina D

Kad niske razine magnezija dovedu do niske razine vitamina D, razvija se čitava kaskada problema. Magnezij je potreban za  apsorpciju vitamina D. Ne smetnite s uma da previše kalcija može smanjiti apsorpciju, pa moramo pronaći ravnotežu između ovih minerala. 

Komentari 0
Nema komentara. Budi prvi!
Pošalji svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel