
Omega-3 štiti muškarce od bolova u prsnom košu
18.10.2009.
Pozitivan učinak omega-3 masnih kiselina na zdravlje srca dobro je poznato i dokumentirano još od 1970 g. Tako omega smanjuje masnoću u krvi, smanjuje pojavu tromboze, snižava krvni tlak i regulira otkucaje srca.
Najnovije istraživanje objavljeno u British Journal of Nutrition pokazuje da povećan unos polinezasićenih masnih kiselina EPA, DHA i DPA može spriječiti rizik od akutnog koronarnog sindroma, vodećeg uzroka iznenadne srčane smrti u odraslih. Akutni koronarni sindrom očituje se po osjećaju boli, težine i pritiska u prsnom košu.
Muškarci koji su svakodnevno konzumirali više od 390 mg polinezasićenih masnih kiselina tijekom 8 g. istraživanja imali su za 27 % manji rizik od razvoja koronarnog sindroma.
Prema većini stručnjaka dnevni unos omega -3 masnih kiselina trebao bi biti 500 mg dok bi osobe koje već imaju kardiovaskularnih problema trebale uzimati još i veću dozu.
Omega-3 prisutne su u mesu svih riba ali u različitim količinama tako 90 grama, mesa lososa sadrži 1,83 g omega 3, haringe 1,80, sardine 0,90, tuna 0,73, bakalar 0,46, a riba list 0,43 g.
Ako riba nije na jelovniku 2-3 puta tjedno onda svakako treba uzimati dodatke prehrani koji sadrže omegu, poput Omega 1000.

















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.