
Omega-3 štiti od gubitka vida
07.10.2009.
Povećan unos omega-3 masnih kiselina može pružiti zaštitu od gubitka vida koji je povezan sa starošću i to za čak 30 %, objavljuju istraživači sa US National Eye Institute.
Degeneracija makule najveći je uzrok sljepoće u populacije starije od 50 g. Konzumacija omega-3 može spriječiti degeneraciju makule. Degeneracija makule rezultira gubitkom oštrine vida u središtu vidnog polja što onemogućava čitanje, vožnju automobila, prepoznavanje lica i precizan rad ali je periferni vid djelomično očuvan.
U istraživanju je sudjelovalo preko 1800 osoba kod kojih se tijekom 12 godina procjenjivao unos omaga-3. Što je unos omega-3 bio veći to je bio manji rizik za pojavu makularne degeneracije.
Osim uzimanja omaga-3 masnih kiselina u vidu ribljeg ulja, dobar izvor predstavlja i konzumacija plave ribe, sjemenki lana i orašastih plodova.
Izvor: American Journal of Clinical Nutrition

















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.