Vijesti

Pivo jača kosti

18.08.2009.

Iako su glavni pivopije muškarci prema novoj studiji ni žene se ne bi trebale susprezati od ovog pića. Novo istraživanje pokazuje da žene koje redovito piju pivo imaju manju šansu da obole od osteoporoze.
Pivo predstavlja dobar izvor silicija, tvari koje usporava gubitak koštane mase koje dovodi do lomova i potpomaže zarastanje kostiju. Pivo je osim toga bogato i fitoestrogenima također bitnim za održavanje zdravlja i čvrstoće kostiju.
Istraživanje je provedeno na  1700 žena u njihovim 40-tim godinama. Uzimali su se podaci o konzumaciji piva i snimale su se kosti šake. Šake su izabrane jer se na njima prvo primijete znakovi osteoporoze. Žene koje su redovito pile pivo imale su čvršće kosti šake. Pokazalo se da već i umjerena konzumacija piva (manja od pola litre) ima pozitivan učinak na kosti.

Izvor: časopis Nutrition

Komentari

Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.

Encian proizvodi

Po zdravstvenim tegobama

Dodaci prehrani

Biljna kozmetika

Zdrava hrana

Anketa

Koji biste vitamin C izabrali?

Encian katalog Trenutne akcije Gdje kupiti proizvode?