
Karotenoidi prepolovljuju metabolički sindrom
14.06.2009.
Metabolički sindrom je skup bolesti koji uključuje povećano nakupljanje masnog tkiva u predjelu trbuha, neosjetljivost na inzulin, povišeni krvni tlak i visoku razinu kolesterola. Osobe koje imaju ovaj sindrom imaju povećani rizik za obolijevanje od bolesti srca i krvnih žila te dijabetesa tipa II.
Novo istraživanje objavljeno u svibnju 2009 g. u časopisu Journal of Nutrition pokazuje da povećani unos karotenoida, posebno beta karotena i likopena može za 50 % smanjiti razvoj metaboličkog sindroma., ali i triglicerida u serumu. Istraživanje je provedeno ispitivanjem učestalosti unosa hrane kod 374 muškarca starosti od 40 do 80 g., od kojih ne njih 22 % imalo metabolički sindrom.

















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.