(Brza) hrana može izazvati ovisnost kao i kokain ili alkohol!
Visoka razina masnoća, šećera i soli tipično sadržanih u tzv. „brzoj“ hrani poput hamburgera, hot-doga, krumpirića, masnih i slatkih mliječnih slatkiša djeluje na senzore u mozgu na sličan način kao što djeluje duhanski…
Pijenje čaja jednako je zdravo kao i pijenje vode
Pijenje čaja jednako je zdravo kao i pijenje vode Pijenje 3 i više šalica čaja na dan dobro je za zdravlje kao i pijenje preporučljiviih količina vode, u odnosu na koju može imati i dodatne pozitivne učinke.
Sok od cikle pomaže u snižavanju krvnog tlaka
Studija u američkom stručnom časopisu „Hypertension“ zaključila je da se krvni tlak snizio tijekom 24h nakon što su korisnici pili sok od cikle ili ako su uzimali tablete s nitratnim sastavom.
Smeđa riža smanjuje rizik od diabetesa tipa 2
Ako se bijela riža zamijeni smeđom integralnom rižom, rizik obolijevanja od diabetesa tipa 2 značajno pada, zaključci su nove studije objavljenom u novom broju stručnog medicinskog časopisa Archives of Internal Medicine.
Dijelimo s Vama novo uspješno iskustvo korisnice Cactus Diet
Evo mog iskustva sa cactus diet proizvodom. Ne da sam zadovoljna nego prezadovoljna ovim proizvodom. Koristila sam proizvod 1 mjesec i uspjela skinuti 7 kg, uz to sam ponekad popila šalicu zelenog čaja. Šta je najbitnije od svega…
Zbogom, debljino! - nova knjiga dr.Kuliera
Novoizašla knjiga čuvenog hrvatskog nutricionista dr.sc. Ignaca Kuliera „Zbogom debljino“visoko je preporučljiva stručna pomoć pri mršavljenju. U moru raznoraznih dijeta, dr.Kulier kao jedan od najvećih autoriteta na podru…
Donosimo Vam iskustvo naše korisnice s Methoddraine Slimmingom
Iskustvo naše korisnice: Pila sam Methodraine slimming od 1.3.2010, kako ste i napisali, dvije bocice..i sve po redu kako treba...mogu Vam reci da sam prezadovoljna..smrsavila sam 8 kg u mjesec dana,a bila sam na djeti koja je predvi…
Cactus Diet smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti
Ono što se prije naslućivalo iz vrlo pozitivnih rezultata korištenja brojnih korisnika Neopuntie tj. Cactus Diet, potvrđeno je u studiji objavljenoj u časopisu „Advances in Therapy“. Naime, uz odličnu vijest da 1,6g Neopuntie…
Soja smanjuje rizik obolijevanja od diabetesa
U svježoj studiji objavljenoj u stručnom časopisu Journal of Nutrition izoflavoni iz soje su pokazali pozitivno djelovanje na poboljšanje razina šećera u krvi. Japanski Nacionalni Centar Javnog zdravlja proučavao je utjecaj…
Artičoka pokazuje višestruke koristi za ljudsko zdravlje
U dvostruko slijepoj i kontroliranoj studiji objavljenoj u časopisu Phytomedicine, znanstvenici sa sveučilišta Reading u Velikoj Britaniji pratili su utjecaj primjene ekstrakta artičoke na razine kolesterola kod tih osoba. Tijekom…
Crvena riža + Omega jednako su učinkovite kao i lijekovi statini
Kombinacija omega-3 iz kapsula ribljeg ulja, crvene riže i prilagodba životnog stila značajno snižava razine kolesterola, i to u nešto većoj mjeri kao i dnevna doza statina, stoji u istraživanju objavljenom u Mayo Clinic Proceedings…
Toksična ljepota
Jeste li svjesni koliko kozmetičkih proizvoda dnevno nanesete na Vašu kožu? Znanstvenici su statistički izračunali da prosječna žena nanese dnevno na svoje lice 13 kozmetičkih proizvoda. Muškarci nanose na svoju kožu…
Omega je novo anti-age sredstvo
Omega-3 masne kiseline sudeći po novom istraživanju provedenom na kalifornijskom sveučilištu u San Franciscu mogu usporiti biološki proces starenja stanica. Jedan od pokazatelja starenje stanica je dužina telomera na kromosomima…
Acai pozitivno utječe na smanjenje kolesterola
Pulpa ljubičastih Acai (asai) bobica, autohtonog brazilskog voća može suzbiti štetne posljedice visoko masne prehrane poput one tipične Američke ili McDonald i smanjiti rizik za razvoj visokog kolesterola u krvi, glavnog…
Detoksikacijska dijeta
Blagdani su iza nas, a vi osjećate umor, imate oslabljeni imunitet, ispucanu kosu, kožu bez sjaja, prekomjernu tjelesnu težinu, sporu probavu, slabu koncentraciju, glavobolje,… sve su to znakovi da je vaš organizam opterećen…








