
Sok od cikle pomaže u snižavanju krvnog tlaka
29.06.2010.
Studija u američkom stručnom časopisu „Hypertension“ zaključila je da se krvni tlak snizio tijekom 24h nakon što su korisnici pili sok od cikle ili ako su uzimali tablete s nitratnim sastavom. Prijašnja istraživanja dala su za naslutiti kako šalica soka može doprinijeti sniženju krvnog tlaka kod osoba s normalnim krvnim tlakom. Što je veći krvni tlak, to je veći učinak nitrata iz hrane. Amrita Ahluwalia, autorica studije i profesorica vaskularne farmakologije u Bartsu i Londonskog medicinskog i stomatološkog fakulteta navodi kako se sada i zna što je uzrok takvom djelovanju soka cikle. Pokazali smo da je konzumiranje cikle ili uzimanje kapsula nitrata jednako učinkovito pri snižavanju krvnog tlaka, pri čemu upravo bogati nitratni sastav u cikli pokazuje snažan potencijal u snižavanju krvnog tlaka. Nitrati se iz soka od cikle metaboliziraju u tijelu na način da njegovi metaboliti šire krvne žile i time smanjuju krvni tlak. Koliko je ovo otkriće bitno, valja istaknuti kako je 25% svjetske odrasle populacije hipertenzično (ima visoki krvni tlak), s tendencijom povećanja do 30% do kraja 2025. godine. Upravo zato sok od cikle pokazuje snažan blagotvorni učinak i potencijal kao prirodna pomoć u stabilizaciji krvnog tlaka. Izvor: BBC News

















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.