
Soja štiti dijabetičare
29.09.2009.
Konzumirajući sojine proizvode kao što su soja komadići, ljuskice, medaljoni ili napitke u prehranu unosimo vrijedne proteine soje za koje novo istraživanje objavljeno u časopisu The Journal of Nutrition pokazuje utjecaj na smanjenje krvožilnih bolesti čestih u dijabetičara.
U istraživanju su sudjelovale osobe s dijabetesom tipa 2 koje su ga držale pod kontrolom pomoću specifične prehrane za dijabetičare. Korištenjem soja proizvoda bogatih proteinima smanjio im se LDL(loš kolesterol), a poboljšao se omjer HDL i LDL kolesterola čime se smanjio njihov rizik od srčanih bolesti.

















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.